L a primera part de Harry Potter i les relíquies de la mort s'estrenara en novembre, encara que la segona part ha estat una mica accidentada a causa de que algú es deixes el guió super secret a una cafeteria, que hi hagués un peti incendi...

La peli 23 d'en Jemes Bond amb Rachel Weiz la prota de agora com a dolenta i com a banda sonora l'estrafalaria Lady Gaga té expectatives molt bones peró no se sap quan es començara a rodar encara que tots el fans d'en 007 ho estem desitjant
Tornem a matar zombis, el videojoc Resident Evil torna a les pantalles amb la quarta edició amb 3D, aquesta terrorífica pel·lícula estarà disponible al desembre de 2010

Faran una peli de com es va crear l'escola de X-MEN i també veurem els super herois amb una precuela on s'explica com Magneto va obtenir els poder
Faran 2 pelis més del SENYOR DELS ANELLS i com s'han acabat els llibres faran EL HOBBIT que també es de TOLKIEN

Aquest estiu es rodarà la 4 de PIRATAS DEL CARIBE a Hawaii i aquesta vegada acompanyarà Penelope Cruz al estimat capita.
Al 2012 faran la secuela de la precuela de STAR TREK la moderna