dilluns, 3 de maig del 2010

En Harry vola al cinema cap a novembre


L a primera part de Harry Potter i les relíquies de la mort s'estrenara en novembre, encara que la segona part ha estat una mica accidentada a causa de que algú es deixes el guió super secret a una cafeteria, que hi hagués un peti incendi...

dissabte, 1 de maig del 2010

007 torna a l'acció


La peli 23 d'en Jemes Bond amb Rachel Weiz la prota de agora com a dolenta i com a banda sonora l'estrafalaria Lady Gagaexpectatives molt bones peró no se sap quan es començara a rodar encara que tots el fans d'en 007 ho estem desitjant

Anem a matar morts vivents


Tornem a matar zombis, el videojoc Resident Evil torna a les pantalles amb la quarta edició amb 3D, aquesta terrorífica pel·lícula estarà disponible al desembre de 2010

dissabte, 10 d’abril del 2010

X-Men al cinema per quarta vegada


Faran una peli de com es va crear l'escola de X-MEN i també veurem els super herois amb una precuela on s'explica com Magneto va obtenir els poder

divendres, 9 d’abril del 2010

La edad mitjana estara una altra vegada en perill?


Faran 2 pelis més del SENYOR DELS ANELLS i com s'han acabat els llibres faran EL HOBBIT que també es de TOLKIEN

Hawaii invadit de pirates


Aquest estiu es rodarà la 4 de PIRATAS DEL CARIBE a Hawaii i aquesta vegada acompanyarà Penelope Cruz al estimat capita.

Torna la mitica serie al cinema


Al 2012 faran la secuela de la precuela de STAR TREK la moderna